درباره وبلاگ


به وبلاگ ارتش سرخ آذربایجان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 16012
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

Pichak go Up


boz gurd



ارتش سرخ آذربایجان

 محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص بازی تراکتور -استقلال چنین می گوید: تراکتورسازی که امروز برای کسب سه امتیاز صف آرایی کرده بود و اراده خود را بر حریف تحمیل نموده بود بعلت عنایت ویژه آقای ترکی سه امتیاز را از دست داد.

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:19 ::  نويسنده : یک طرفدار

 تنها دختر آذربایجان به نمایندگی از همه دختران آذربایجان در استادیوم بزرگ سهند تبریز (90/11/9)



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:18 ::  نويسنده : یک طرفدار

 امروز صندلیهای استادیوم شکسته شد ولی انتظار نداشته باشن تو حساس ترین بازی 70 هزار نفر روز یکشنبه در دمای 10 درجه زیر صفر و با اون همه عشق و امید و با پای پیاده بیان استادیوم و آقای داور سرشون رو تو استادیوم خودشون بِبُره و هواداران به نشانه اعتراض خیلی شیک و باکلاس دستمال سفید تکون بدن !



دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 قلعه نویی: دوربین‌ها را به رختكن ببرید و ببینید با بازیكنانم چه كرده‌اند؟! پیروزی استقلال مبارك آنهایی كه نمی خواستند تراكتورسازی برنده باشد

امیرقلعه‌نویی پس از بازی برابر استقلال با حضور در نشست خبری از همه طرفداران تیمش تشكر كرد و درباره مسابقه گفت: به نظر من روز قشنگی بود و می‌توانست قشنگ نیز باقی بماند. بازی را خوب شروع كردیم و مسابقه نیز جریان اصلی‌اش را در پیش داشت. زمانی كه سیستم را از 2-4-4 به 3-3-4 تغییر دادیم دو موقعیت گل داشتیم اما از آن‌ها استفاده نكردیم.

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:14 ::  نويسنده : یک طرفدار

 علی خسروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص تشخیص محسن ترکی مبنی بر خطای هند "احسان حاج صفی" در دیدار استقلال و تراکتورسازی که منجر به خطای پنالتی و اخراج این بازیکن تصریح کرد: به هیچ وجه خطای هندی از سوی بازیکن تراکتورسازی در آن صحنه صورت نگرفت. برخورد توپ با سینه و صورت حاج صفی کاملا مشخص بود.



ادامه مطلب ...


 'هوشنگ نصیرزاده' كارشناس داوری طی گفت و گوی اظهار داشت : محسن تركی كه به صورت تكراری باز هم داور بازی تیم های استقلال و تراكتورسازی شده بود، در نیمه نخست به دلیل خطای دید، یك ضربه پنالتی را برای استقلال اعلام كرد كه كاملا اشتباه بود. وی ادامه داد: تركی به اشتباه، احسان حاج صفی را نیز از زمین مسابقه اخراج كرد و آن صحنه كه بارها پخش شد نشان می داد توپ به روی پیراهن حاج صفی برخورد كرده است.



ادامه مطلب ...


 علی علیزاده در مورد تصمیم محسن ترکی مبنی بر اعلام پنالتی برای استقلال و اخراج احسان حاج صفی اظهار داشت: من با ترکی صحبت کردم و گفت صحنه را درست و حسابی ندیده و برایم عجیب است که چطور ندیده و قاطعانه بازیکن ما را اخراج کرده است.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:8 ::  نويسنده : یک طرفدار

 بازی حساس بین تراکتور 9 نفره با استقلال 12 نفره به نفع فدراسیون افغانستان به پایان رسید

این دیدار در شرایطی برگزار شد که با توجه به بارش شدید برف در شب گذشته تبریز ؛ احتمال لغو ان نیز وجود داشت ولی با بند آمدن برف در روز بازی و در شرایطی که باز هم هواداران با حضور پرشمار خود حماسه آفریدند انجام پذیرفت



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 2:5 ::  نويسنده : یک طرفدار

 ریسک بزرگ ترکی به خاطر پول

محسن ترکی 2  _   تراکتورسازی 0

 

در ابتدای نیمه اول، دو تیم بازی محتاطی را در دستور کار خود قرار دادند و مشغول محک زدن حریف خود شدند. در دقیقه 40 نیمه اول، محسن ترکی، داور این دیدار، در صحنه ای، اعتقاد به خطای هند احسان حاج صفی داشت و با کارت قرمز مستقیم وی را اخراج و ضربه پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد که جباری در دقیقه 43 این پنالتی را به گل اول استقلال تبدیل کرد و این اشتباه سهوی! داور، نتیجه یک بر صفر را به سود تیم استقلال، در نیمه اول رقم زد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : یک طرفدار

 باشگاه تراکتورسازی در راستای تعامل بیشتر و اطلاع رسانی به هواداران سامانه پیامکی را راه اندازی نموده است تا ازطریق آن علاوه بر اطلاع رسانی از نظرات و پیشنهادات هواداران نیز استفاده نماید.
هواداران می توانند با ارسال پیامک به شماره 10004422 نظرات و پیشنهادات خود را ارسال نمایند.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : یک طرفدار

 



 روزی بزرگ در راه است . روزی که شروع یک شمارش معکوس را در پی دارد . شمارشی برای اول شدن. برای بزرگی ...



ادامه مطلب ...


 



 راه یافتن تراختور به لیگ برتر نتیجه 8 سال تلاش هواداران با غیرت آزربایجانی بود که در گرما و سرما با وجود ناعدالتی و عداوتهای بدخواهانشان با صبر و برباری و پافشاری بر حمایتشان میسر شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : یک طرفدار

 از هواداران می خواهم به تیم حریف و تیم داوری همچون گذشته احترام بگذارند

جعفری در خصوص بازی روز یکشنبه با استقلال تهران گفت : روز یکشنبه بازی تراکتور و استقلال در شرایطی برگزار می شود که کلیه اذهان فوتبال دوستان و علاقمندان به این ورزش در داخل کشور و خارج از آن نگاه های خود را معطوف به این بازی کرده اند. آنچه بایستی فردا در تبریز نمایان باشد صرفنظر از نتیجه شخصیت آذریها و هواداران فهیم تراکتورسازی است.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : یک طرفدار

 محسن ترکی بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران را سوت خواهد زد . حسن کامرانی فر و محسن فریمانی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، ملکی بعنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.



 جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه ای به شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست نمود



ادامه مطلب ...


 جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جلسه ای با آقای جواد ششگلانی رییس هیئت فوتبال استان در مورد واگذاری فروش بلیط به باشگاه شرکت می نماید.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 روز پنجشنبه 6 بهمن ماه برنامه 90 در مورد نتیجه مسابقه دو تیم تراکتورسازی و استقلال یک سوال نظرسنجی مطرح نمود که در خاتمه 46 درصد از مردم به پیروزی تراکتورسازی و 40 درصد نیز به پیروزی استقلال رای دادند.
صرفنظر از اینکه نظرسنجی فوق یک برنامه تلویزیونی بوده و برنده اصلی مسابقه در میدان مسابقه تعیین خواهد شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : یک طرفدار

 به درخواست هواداران تراکتور ، محمد ابراهیمی بعد برد استقلال در تبریز آذری خواهد رکسید



 تیفوسی های تراکتور در پیامی از همه هواداران با غیرت تراکتور خواستند در بازی فردا (یکشنبه) در برابر استقلال تهران، با حضور سرخ و پرشور خود در ورزشگاه سهند ، مایه مباهات ، افتخار و پیروزی خطه قهرمان پرور آزربایجان شوند.



ادامه مطلب ...


 هوشنگ نصیرزاده، کارشناس با سابقه داوری، با سخت دانستن قضاوت بازی حساس تراکتور و استقلال، سه پیشنهاد برای داوری این بازی داشت و چنین گفت: هر داوری را بخواهیم برای این بازی انتخاب کنیم با سختی مواجه خواهیم شد، اما از دید من همه میتوانند این بازی را قضاوت کنند.



ادامه مطلب ...


 حاضرم بخاطر هواداران به پیشنهاد های مالی بهتر جواب رد بدهم

رودریگو توزی بازیکن ارزنده تیم تراکتورسازی که نمایش قابل قبولی را در طول فصل از خود نشان داده است، در نظرسنجی بهترین بازیکن دیدار شاهین - تراکتور شما بازدیدکنندگان گرامی او را با آرای 71.52% به عنوان بهترین بازیکن تراکتور انتخاب کرده اید، بر همین اساس به سراغ این بازیکن رفته و سوالات مختلفی از جمله پیرامون دیدار روز یکشنبه مقابل استقلال را از ایشان پرسیده ایم، شما می توانید مشروح این مصاحبه را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : یک طرفدار

 هواداران تراکتورسازی در مسابقه تیم های تراکتورسازی با داماش گیلان کاری کردند کارستان
برخلاف تصورات معطوف به وقایع بازی رفت دو تیم در رشت که انتظار داشتند هواداران تراکتورسازی در اقدامی مقابله به مثل حاشیه هایی را ایجاد نمایند ، هواداران تراکتورسازی در یک نمایش فرهنگی با رعایت ارزش های اخلاقی و پهلوان منشی به قدری با میهمان خود محترمانه رفتار کردند که موجب تشکر تیم میهمان و مدیرعامل باشگاه داماش گردید . مسئولین فدراسیون نیز از این موضوع سپاسگزاری کرده و کمیته انضباطی نیز ضمن تشکر از هواداران تراکتورسازی اعلام کرد باشگاه را تشویق خواهند کرد.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سرمربی تیم ملی کشورمان روز یکشنبه برای دیدن مسابقه تراکتورسازی و استقلال به تبریز می آید . کی روش برای دیدن بازیهای تیم به برخی شهر ها رفته اما اولین بار است که به تبریز خواهد آمد . اهمیت و زیبایی این مسابقه به هواداران با فرهنگ و حرفه ای تراکتورسازی است که همیشه پرشور و صادقانه تیم را حمایت کرده اند ، یقینا این بار نیز به مثابه دفعات قبل این هواداران با حضوری پرشور و گرم همه را متعجب خواهند کرد . کی روش که در فوتبال کشورهای مختلف جهان حضور داشته این بار با خوبیهایی مواجه خواهد شد که قبلا آن را در هیچ جا ندیده است و یقینا این حضور پرشور و فرهنگی را به دنیا انعکاس خواهد داد.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : یک طرفدار

 فردا دیدار تیمهای استقلال و تراکتورسازی بدون شک دیدنی‏ترین و حساس‏ترین دیدار هفته 23، خواهد بود. تراکتورسازی در حالی در ورزشگاه سهند تبریز میزبان استقلال است که تاکنون نتایج نسبتاً خوبی گرفته و در ورزشگاه خانگی خود با حمایت هوادارانش همه تیم‏ها را از لبه تیغ می‏گذارند.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : یک طرفدار

 در مهم ترین دیدار این هفته تراکتورسازی تبریز به مصاف تیم استقلال تهران می رود امروز لیست محرومان هفته بیست و سوم اعلام شد و طبق لیست اعلامی سازمان لیگ تراکتورسازی و استقلال بدون محروم به مصاف هم می روند.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : یک طرفدار

 جلسه مطبوعاتی قبل از بازی سرمربیان محترم تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ساعت 19 روز شنبه 8 بهمن ماه در سالن VIP هتل ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سیاوش اكبرپور مهاجم تراكتور تبریز دوباره باید مقابل استقلال قرار بگیرد. او برای بازی این هفته انگیزه‌های زیادی دارد ولی نمی‌خواهد حرفی بزند كه حاشیه درست شود. سیاوش در مورد شرایط تراكتورسازی، بازی حساس با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : یک طرفدار

 کری خوانی سردار جعفری قبل از بازی با استقلال: در تبریز حرفی برای گفتن ندارند / جام مال تراکتور است

محمد حسین جعفری مدیرعامل تراکتورسازی قبل از بازی با استقلال کری خوانی را آغاز کرده و معتقد است که حریف حرفی برای گفتن نخواهد داشت. جعفری در ابتدای حرف هایش می گوید: « سخت ترین بازی فصل خود را مقابل استقلال داریم.

 



ادامه مطلب ...


 رییس کمیته انضباطی: برای بازی استقلال و تراکتور ناظر ویژه انتخاب می کنیم / طرح جدید انضباطی برای دربی

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید که فردا درباره دو بازی حساس پیش رو در لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : یک طرفدار

 بیائید در بازی با استقلال کاری کنیم کارستان ، تا قبل از شروع سوت بازی اصلا کاری به تیم حریف نداشته باشیم و سکوت اختیار کنیم و خود را خسته نکنیم. حتی در هنگام تیمرین هر دو تیم



ادامه مطلب ...


 استقلال را همیشه دوست دارم اما حالا سرمربی تراکتورسازی هستم وبرای برد در این دیدار می جنگیم. 

امیر قلعه نویی را باید فارغ از همه هنرهایش در یک بعد استاد دانست. او در تیم بستن تخصص عجیبی دارد.



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار تراکتورسازی و استقلال را تماشا خواهد کرد. خسرو والی‌زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که برنامه دیدن دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر توسط کادر فنی تیم ملی مشخص شد که براساس آن "کارلوس کی‌روش" سرمربی تیم ملی روز یکشنبه برای دیدن دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال به تبریز می رود.



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 16:44 ::  نويسنده : یک طرفدار

تراختور توانست پس از پیروزی‌های مداوم، اختلاف هفت امتیازی را جبران كرده و به یك امتیازی استقلال برسد. و بازی بعدی مقابل استقلال است؛ استقلالی كه حتی در استادیوم آزادی، مقهور قدرت تراختوری كه هم اكنون به سلاح فرزاد حاتمی هم مجهز شده، در مقابل تشویق های خرد كننده هفتاد هزار تماشاگر در دره گرگها، باید جایگاهش را دودستی تقدیم تیم محبوب آزربایجان كند.



ادامه مطلب ...


جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : یک طرفدار

 اختلاف نظر استقلالی‌ها درباره بازی با تراكتور / رحمتی : فینال نیست ؛ منتظری : فیناله!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه در جریان مسابقه مصدوم می‌شود، گفت: این مصدومیت‌های من به خاطر سردی هواست.
استقلال این هفته یك بازی بسیار مهم و حساس مقابل تراكتورسازی دارند كه سرنوشت صدر جدول در گروی این بازی است. اما ظاهرا بازیكنان این تیم هنوز به تحلیل و هدف‌گذاری مشتركی درباره این بازی نرسیده‌اند!



ادامه مطلب ...


 سيد محسن حسيني، بازيكن تيم تراكتور سازي در گفتگو با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي ديروز اين تيم در مقابل تيم شهرداري تبريز و دربي تبريز گفت: من قبلا نيز گفته بودم بازي سختي را در پيش رو خواهيم داشتم و همانگونه نيز شد. تيمي كه دفاعي بازي مي كند، گل زدن سخت مي شود. خدا را شكر مي كنم كه در نيمه اول موفق شديم و توانستيم يك گل نيز بزنيم... ( ادامه مطلب )

 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 20:21 ::  نويسنده : یک طرفدار

 امیر قلعه نویی، سرمربی تیم تراکتور سازی در کنفرانس خبری بعد از بازی این تیم در مقابل تیم شهرداری تبریز گفت: خوشحال هستم که 3 امتیاز ارزشمند امروز نصیب تیم تراکتور سازی شد. تیم فوتبال شهرداری تبریز در نیمه دوم بهتر از ما کار کرد و قدرت تاکتیکی این تیم باعث ضعیف کار کردن تیم ما شد.در زمین یادگار امام(ره) تیم هایی که زمینی یا هوایی کار می کنند، نمی توانند به خوبی بازی ارایه دهند...(ادامه مطلب)

 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : یک طرفدار

 تراکتوری ها با امضای این توپ آن را به طرفداران خود در اوکراین برگرداندند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : یک طرفدار

 عصر امروز تیم تراکتورسازی در هفته پنجم دور برگشت تیم تراکتورسازی مهمان تیم شهرداری تبریز بود که در نهایت با یک گل به پیروزی رسیده و روند بردهای خود را تداوم بخشید.
 تراکتورسازی که در دور برگشت بعد از تساوی مقابل صبا در قم، تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بوشهر و داماش گیلان را شکست داده بود، در مقابل شاگردان مدیر روستا نیز موفق ظاهر شد(بقیه در ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سرمربی تیم شهرداری تبریز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تراکتورسازی تبریز با شهرداری تبریز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .  (بقیه در ادامه مطلب)

 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : یک طرفدار

 امیر قلعه نویی با تسلیت شهادت امام رضا(ع) و همچنین وفات 3 تن از هواداران تراکتور که در بازی قبلی در راه استادیوم در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داده بودند بازی فردا را یکی از مهم ترین بازی های نیم فصل دوم تراکتور عنوان کرد (بقیه در ادامه مطلب)

 


ادامه مطلب ...


سه شنبه 4 بهمن 1398برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز روز چهارشنبه پنجم بهمن ساعت 13 از هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور در زمین اختصاصی خود به مصاف تیم شهرداری امیرکلاء خواهد رفت (برنامه سایر دیدار ها در ادامه مطلب)  

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

بعد از پیگیری طولانی باشگاه تراکتورسازی و سایر باشگاه ها نامه واگذاری بلیت فروشی مسابقات به باشگاه و هیئت فوتبال استان ابلاغ گردید.بر اساس این نامه بلیت واگذاری از هفته 22 مورخه 5/11/90 به باشگاه ها واگذار می شود... ( ادامه مطلب )

 


ادامه مطلب ...


 حسن عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان طی نامه ای به فدراسیون و باشگاه تراکتورسازی از کلیه هواداران و مردم تبریز به خاطر احترام و حفظ حرمت فوتبال تقدیر و تشکر نمود... (متن نامه در ادامه مطلب)

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : یک طرفدار

 جدول تطبیقی هفته 21 لیگ برتر کشور برای اطلاع شما عزیزان درج گردیده است . (برای مشاهده جدول در سایز بزرگ روی ادامه مطلب کلیک نمایید .) 

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : یک طرفدار

 امير قلعه نويي، سرمربي تيم تراكتور سازي در كنفرانس خبري پس از بازي اين تيم در مقابل داماش گيلان گفت: با توجه به رفتار و ميزباني خوب هواداران در بازي امروز، برنده اصلي مردم خوب آذربايجان هستند... ( ادامه مطلب )

 


ادامه مطلب ...


 محمد حسین جعفری بعد از برد مقابل داماش گیلان با تبریک این برد به هواداران گفت: این برد را هواداران به ما هدیه دادند. هوادارانی که با وجود برودت هوا سکوها را پر کرده و با تشویق خالصانه ،باشگاه تراکتور را امروز بر فراز اخلاق و ادب و معرفت نشاندند ... ( ادامه مطلب )

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : یک طرفدار

 تماشاگران حرفه ای و فهیم تراکتورسازی امروز با حضور حماسی از جنس فرهنگ در سرمای زمستان گرمای خاصی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بوجود آوردند گرمایی که از لذت پیروزی گرمابخشتر بود. تماشاگران با احترام به تیم داوری و تصمیمات آنها و احترام به تیم مقابل فقط تیم تراکتورسازی را تشویق کردند... ( ادامه مطلب )

 


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب